WoW å ärtsoppon.

Tjuvisjund inledje. Vort påmind om bloggen min så nu ska ja skriv e inlägg.

Ja vakna idag me headsette runt fotin, runtom 11:34. Ja svor, stäjg opp
å jieg å tvätt tändren. Mommo va nainstans. Ja väjt itt vann. Ja laga ärtsopp
på burk, å bränd a nalete. E va itt na gott, men ja tråda ii så mytchy senap så
hede brända smaka itt naa. Ja stövla tibax ti rume mett me in tallrik ärtsopp,
ettsom ja je in doali person å brukar jiet i rume mett. Fan va spoiled brat ja je.

Ja formatera om min kära 'Sara' igår, å gav on in 1Tb hårddisk. Ja börja installer
WoW. Adjö, socialliv. Men nu ettsom ja har 100% värdelöst internet, å itt naa på
hårddisken har ja absolut itt naa ti amuse me sjölv mie medans ja laddar nier
WoW, å all jävla patchar till a. Fyfan. Men som tuur vaa ringd Mosteras gåbb
å saa ja ska far tit å byyt oljon ti bilin min. Nå, ja förstår itt me på tådde fö ja
bryr itt me, så ja stoo å skåda oap. Fieg noo in 2 timar spendera där me kaff å
diverse roliga saker.

Baket for ja å hämta pengan fö mommoas vespon oav morbror som sälja skiitin.
Ja, mommo min har in vesp. Hardcore. Ja kom häjm, å nu siter ja skennar. Fundiera
smått no ti ga ligg, je så jävla trött. Huägh.

Kommentarer
Postat av: Armin

Hardcore vesp infact! Also lol kan du itt ens byt olja, johan jag är besviken :(

2010-10-06 @ 22:17:02
URL: http://no-blogger.com.au

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0